حمایت دولت از طرح های فناورانه جهاددانشگاهی در استان

[ad_1]

ایسنا/سمنان رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: مجموعه دولت و خصوصاً سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سمنان، از طرح های فناوررانه جهاددانشگاهی استان سمنان حمایت می کند.

نادرمالکی در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه مبنا و پایه تحقیق و پژوهش، کار علمی است، افزود: توانمندی و ظرفیت فراوانی در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان وجود دارد و به همین دلیل آماده حمایت و همکاری با این نهاد علمی هستیم.

وی یکی از مزیت های مهم اقتصادی  توسعه استان سمنان را وجود معادن غنی در استان برشمرد و افزود: معادن استان سمنان از نظر تنوع و ذخیره معدنی غنی است وسرمایه گذاری در این بخش قطعاً موجب توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در ادامه با اشاره به تأکیدات ریاست جمهوری در سفر به استان سمنان در خصوص راه اندازی مراکز درمان ناباروری، از آمادگی کامل این سازمان جهت حمایت های مادی و معنوی در ایجاد مراکز درمان ناباروری در استان سمنان خبر داد.

افتتاح مرکز به نژاد دامی جهاددانشگاهی تا پایان امسال 

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان از جهاددانشگاهی، از افتتاح مرکز به نژاد دامی جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

علی منصفی راد افزود: تجهیزات آزمایشگاه پایه این مرکز نیز تأمین شده است و با حمایت و مساعدت و تأمین اعتبار لازم، فاز اول این مرکز تا پایان سال جاری در شهرستان مهدیشهر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مصوبه ریاست محترم جمهوری در سفر به استان سمنان در خصوص انتخاب شهرستان مهدیشهر به عنوان قطب دامپروری کشور خاطرنشان کرد: احداث مرکز به نژاد دامی جهاددانشگاهی در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: علم و دانش به نژاد دامی در پژوهشگاه رویان، پژوهشکده ابن سیناو پژوهشکده رویان اصفهان وجود دارد و این مراکز علمی آماده همکاری در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر می باشند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *