با صدرنشینی راهی پلی‌آف شدیم

[ad_1]

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم سپاهان با اشاره به بازی مقابل هورسان رامسر، گفت: دور برگشت به مراتب سخت‌تر و با فشار بیشتری برگزار شد، اما با تلاش بازیکنان فرصت برای ریکاوری پیدا کردیم.

رحمان محمدی‌راد، عصر امروز(یکشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه) پس از برد ۳ امتیازی مقابل تیم هورسان رامسر، اظهار کرد: از تماشای بازی بازیکنان‌ام لذت بردم. مستحق این پیروزی بودیم و به بازیکنان‌ام خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.  

وی افزود: امیدوارم در هفته‌های باقی مانده بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم و فرصت استراحت لازم را داشته باشیم. سعی‌مان این است در بازی‌های آینده از ترکیب‌های متفاوتی استفاده کنیم تا در صحت و سلامت کامل به مرحله بعد برسیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: دور برگشت مسابقات نسبت به دور رفت، فشار بیشتری داشت و بازی‌ها با فاصله کم انجام می‌شد. با تلاش بازیکنان توانستیم فرصتی را فراهم کنیم تا با استراحت بازیکنان و حفظ سلامت آن‌ها آماده مسابقات مهم و حساس پلی آف شویم.

محمدی‌راد با اشاره به بازی تیم هورسان گفت: به تیم هورسان خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها خوب بازی کردند، اما ما توانستیم با بازی خوبی که داشتیم قدرت خود را به حریف  دیکته کرده و فاصله امتیازی خوبی را ایجاد کنیم. در ست سوم تا امتیاز ۲۰ پا یا پای جلو رفتیم و پس از آن با کیفیت بازی که به نمایش گذاشتیم، توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *