احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

[ad_1]

ایسنا/لرستان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از احداث هزار و ۲۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط این ستاد در استان خبر داد.

حامد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، یکی از رسالت‌های این ستاد را کمک به ساخت مسکن برای محرومان جامعه دانست و اظهار کرد: هزار و ۲۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط این ستاد در لرستان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد در حال اجرا است و امیدوارم این واحدها تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ با همکاری مسئولان استان بهره‌برداری شود.

ویسکرمی از اجرای طرح جهش تولید در ۲۳۵ هزار هکتار از اراضی دیم استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان لرستان سه پروژه را در قالب ۱۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی را متعهد شده است‌.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان لرستان کمک به عدالت آموزشی و تهیه ملزومات تحصیلی در شرایط کرونا را از برنامه‌های این ستاد در استان دانست و گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ لوازم‌التحریر و ملزومات تحصیلی در بین دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان توزیع شده است این در حالی است که احداث ۱۰۹ مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال انجام است که با احداث این مدارس ۳۷۹ کلاس درس به ظرفیت آموزشی مدارس لرستان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *