کلهر: وزارت ورزش تلاش خود را برای ورود تماشاگران به استادیوم انجام خواهد داد

[ad_1]

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بازی مقابل امارات با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به خبر جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی براینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باسد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که برای بازی تیم ملی مقابل عراق وزارت ورزش و جوانان شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و درصورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *