رتبه سوم آزادشهر در ارزشیابی فرمانداران گلستان

[ad_1]

ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با اشاره به میزان پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دهه فجر امسال، گفت: شهرستان آزادشهر با افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۷ پروژه اقتصادی و عمرانیآماده برگزاری جشن انقلاب است.

حمیدرضا ملک حسینی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آزادشهر که به مناسبت دهه فجر برگزار شد با اشاره به اینکه جمعا ۸۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۶ میلیاردتومان و همچنین ۳۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای  ۳۴۹نفر اشتغالزایی خواهد شد که می تواند کمک بزرگی به جوانان شهرستان باشد.

وی در تشریح پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر، افزود: از ۸۳ پروژه عمرانی  شهرستان تعداد ۶۴ پروژه با اعتبار حدود ۶۶ میلیارد تومان قابل افتتاح و تعداد ۱۹ پروژه با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیاردتومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: جهاد کشاورزی آزادشهر پروژه زهکشی ۲۲۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی با اعتبار حدود ۶۰ میلیاردتومان را آغاز خواهد کرد و در کنار آن همچنین می‌توان به افتتاح ۱۱۰ واحد مسکونی روستایی، یک مدرسه سه کلاسه، دوربرگردان بعد از نگین شهر و شروع به کار مخزن زیتون اشاره کرد.

ملک حسینی در تشریح پروژه های اقتصادی شهرستان نیز گفت : پروژهای اقتصادی شهرستان جمعا ۳۴ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان است که از این تعداد ۳۱ پروژه قابل افتتاح و سه پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی درباره موفقیت های فرمانداری آزادشهر در مدت تصدی مسئولیت خود، خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر توانست رتبه یک استان را کسب کند که از ۱۶۰ امتیاز موفق به کسب ۱۵۴ امتیاز شد، در لیگ تندرستی کشور توانستیم رتبه هشتم کشوری و یک استانی برسیم و در ارزشیابی فرمانداران استان نیز فرمانداری شهرستان آزادشهر رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *