تولیدکنندگانی که به فناوری‌های نوین مجهز نشوند از چرخه رقابت حذف می‌شوند

[ad_1]

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی‌توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در بازدید از کارخانه فخر ایران که روز جمعه هشتم بهمن صورت گرفت، با بیان اینکه این واحد در گذشته خدمات شایسته‌ای را به مجموعه نیروهای مسلح و سایر مردم ارائه می داده، افزود: دنیای امروز دنیای رقابت است و تولیدکنندگانی که از فناوری روز و امکانات نوین استفاده می کنند، موفق تر هستند.

وی ادامه داد: تکنولوژی و کیفیت در تولید کالا روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است از این رو نمی توان یک مجموعه را در یک نقطه نگه داشت و انتظار استقبال و پذیرش از سوی مصرف کننده هم داشت.

عبداللهی گفت: اکنون در کشور تولیدات بسیار خوبی در حوزه نساجی و پوشاک وجود دارد که در این رقابت فشرده به بازارهای جهانی راه پیدا کرده‌اند.

وی افزود: برای احیا و توسعه فخر ایران باید با کمک فعالان این حوزه راهکاری اساسی پیدا کنیم.

استاندار البرز گفت: صنایع ایران نسبت به کشورهای همسایه در جایگاه بالاتری قرار دارد ولی برای شکوفایی به ساماندهی و توجه نیاز دارد.

وی افزود: نام فخر ایران همچنان در کشور می‌درخشد ولی باید جایگاه خود را احیا کند و به شرایط مطلوب تری برسد.

عبداللهی گفت: به طور طبیعی فخر ایران به عنوان یک مجموعه دولتی برای بروز رسانی تجهیزات و امکانات خود با مشکل مواجه است ولی باید مبتکر و خلاق باشید.

وی افزود: برای حل مسائل و موضوعات این واحد از تمامی اختیارات و توان خود استفاده می کنم.

استاندار البرز گفت: اکنون تمامی فرمانداران و مدیران مربوطه در حوزه کشاورزی استان را برای ایجاد زیرساخت های کشت گلخانه‌ای بسیج کرده ایم و از کسانی که در این زمینه ورود کنند حمایت می کنیم.

وی افزود: فعالیت سازمان اتکا در حوزه فعالیت در گسترش کشت گلخانه ای در فضای موجود را حمایت می کنیم و در این راستا تیم جهاد کشاورزی نیز در کنار این مجموعه خواهد بود.

عبداللهی گفت: در خصوص ایجاد مجتمع بین راهی از سوی مجموعه اتکا نیز تدابیر لازم اتخاذ می شود و این آمادگی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به موقعیت اراضی فخر ایران، ایجاد فروشگاه های مرکزی با نرخ تولیدکننده، پیشنهاد می شود که به طور قطع استقبال مردمی را نیز در پی دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *