فعلا که فقط چند مدیر این ور و آن ور شده!

[ad_1]

امیر پارسی ـ از گویندگان و بازیگران پیشکسوت رادیو و تلویزیون ـ درباره تغییرات احتمالی صداوسیما با گذشت چند ماه از ریاست پیمان جبلی، می‌گوید: من که فعلا تغییر خاصی نمی‌بینم؛ فقط به تبع تغییر رییس صداوسیما، چند مدیر هم این ور و آن ور جابه جا شده‌اند.

این هنرمند که عمده شهرتش در زمینه ایفای نقش اوستا یا آمیرزا در مجموعهٔ عبدلی و اوستا است و در حال حاضر گوینده برنامه طنز «کوی نشاط» رادیو ایران است، در زمینه جابه جایی ها در سازمان صداوسیما به ذکر مثالی در این زمینه پرداخت و به ایسنا گفت: تهیه کننده «کوی نشاط» فرد دیگری بود که به رادیو صبا رفت و این برنامه را به خانم ندا حاج اسماعیلی تحویل دادند. تغییرات تا به حال در همین‌ حد بوده است و جابه جایی محتوایی تاکنون زیاد ندیده‌ام.

پارسی با اعتقاد بر اینکه افزایش بودجه در صداوسیما نمی‌تواند تغییر خاصی در رادیو ایجاد کند، در این زمینه توضیح داد: اگر چیزی از آن بودجه به بچه‌های نویسنده و بازیگر رادیو برسد، ممکن است مقداری تحول ایجاد کند ولی اگر نرسد اتفاق خاصی نمی‌افتد. بیشتر، عشق به کار است که بچه‌های رادیو را نگه داشته. بچه‌هایی که به رادیو می‌آیند مسائل مالی خیلی برایشان در اولویت اصلی نیست. و الان هم فکر نمی‌کنم افزایش بودجه صداوسیما تاثیر آنچنانی و زیادی بر وضعیت رادیویی ها داشته باشد.

پیشنهاد به رییس صداوسیما برای بهتر شدن اوضاع رادیو

او در پاسخ به این پرسش که پیشنهادش به رییس صداوسیما برای بهبود اوضاع رادیو چیست؟ عنوان کرد: بهترین راه این است که از همه افرادی که برای رادیو خوب هستند، استفاده شود. الان می‌بینم افرادی از جاهای مختلف مثلا تئاتر و تلویزیون به رادیو آورده می‌شوند، مثلا گوینده تبلیغات تلویزیون که خیلی با رادیو آشنا نیست به رادیو می‌آید. اگر شایسته سالاری اتفاق بیفتد و از کسانی که در رادیو تبحر دارند استفاده شود، اوضاع بهتر می‌شود. در حال حاضر به ویژه در مبحث طنز این اتفاق نمی‌افتد و از کسانی استفاده می‌شود که خیلی در حوزه طنز رادیو تبحر ندارند.

پارسی در پایان درباره تاثیر کرونا بر فعالیت رادیویی ها نیز گفت: کرونا بر کار رادیو خیلی تاثیر منفی گذاشت؛ به ویژه اوایل کرونا که یک عده کرونا گرفتند و آن‌هایی که سن بالاتری داشتند فوت کردند. مقداری کار شُل شده بود و خوب نبود، اما الان با بهتر شدن اوضاع در کل کشور، رادیو هم بی نصیب نمانده است و اوضاعش بهتر شده. برنامه‌هایی مثل «کوی نشاط» که عوامل زیادی دارد و ۳۰ ـ ۴۰ نفر برای تولید آن لازم است را در استودیوهای بزرگ ضبط می‌کنند و خطر خیلی کمتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه «کوی نشاط» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی، به کارگردانی شاهرخ باقری نژاد و با حضور هنرمندانی چون امیر پارسی، تورج نصر، اردشیر منظم، عباس نباتی و ناهید امیریان، هر هفته پنجشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *