تاکید معاون استاندار بر استانداردسازی و مناسب‌سازی مبلمان شهری لرستان

[ad_1]

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر استانداردسازی و مناسب‌سازی مبلمان شهری استان تاکید کرد.

دکتر احمدرضا دالوند در جلسه کمیته مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی استان با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت احساس مسئولیت نسبت به فضاسازی محیطی، اظهار کرد: این موضوع باید در فضاهای اداری مورد توجه مسئولان و دستگاه‌ها قرار گیرد و در اماکن عمومی، معابر عمومی و وسایل نقلیه عمومی، شهرداران با نظارت فرمانداران بر آن ورود کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این موضوع مستلزم هزینه‌کرد جداگانه نیست، گفت: گاهی اوقات لازم است پروژه‌های در حال اجرا به گونه‌ای کنترل شوند که فضاسازی محیطی همزمان ایجاد و این موضوع در قالب بخشنامه‌ای به مهندسین معمار و مهندسین طراحی‌های شهری و عمومی و ناظرین اعلام و تکلیف شود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه این موضوع در شهرهای بزرگ در ساخت و سازها و آپارتمان‌ها و … ملاحظه می‌شود و جز الزامات است، افزود: از زمان طراحی نقشه تا انجام پایان کار این موارد باید ملاحظه شوند و با متخلفان برخورد لازم صورت پذیرد که به این منظور لازم است گزارش عملکرد ماهانه در سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها ارائه شود.

دالوند با اشاره به ضرورت استانداردسازی و مناسب‌سازی مبلمان شهری گفت: اصلاح این موارد هزینه چندانی ندارد و کافی است همت لازم ایجاد شود و به این منظور این موضوع از بانک‌ها و شعباتی که بیشترین مراجعه کننده را دارند آغاز شده تا نسبت به ایجاد مناسب‌سازی و اصلاح رمپ‌های موجود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه  یک تکلیف و وظیفه‌ای برعهده داریم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم خدمتی را هر چند اندک انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت تشکیل این کارگروه در شهرستان‌ها به تناسب و تناظر مسئولیت‌های استانی توسط فرمانداران تاکید کرد و یادآور شد: گزارشات لازم به دبیرخانه استانی ارجاع شده و پایش لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *