جزئیات ثبت‌نام تسهیلات دانشجویی دانشگاه الزهرا اعلام شد

[ad_1]

دانشگاه الزهرا شرایط دریافت تسهیلات دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس کلیه دانشجویان دانشگاه الزهرا در تمامی مقاطع تحصیلی که متقاضی دریافت تسهیلات دانشجویی شامل تحصیلی، ودیعه مسکن و شهریه هستند، می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این وام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس “bp.swf.ir” اقدام کنند.

با اعلام این دانشگاه، دانشجویان مقطع جدیدی که در مقطع قبل، از تسهیلات صندوق رفاه استفاده نموده‌اند نیز باید در پرتال دانشجویی دانشگاه الزهرا درخواست مقطع جدید داشته باشند.

فرآیند ثبت‌نام دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی تسهیلات دانشجویی هستند، به این شرح است که این دانشجویان باید با بارگذاری مدارک درخواست وام در پست الکترونیک کارشناس مربوط به رشته خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز نیز شامل فرم درخواست وام، تعهد محضری، حکم کارگزینی ضامنین و گواهی کسر از حقوق می‌شود.

مبلغ وام برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی به جز دکتری برای دانشجویان مجرد ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای دانشجویان متاهل ۳۹ میلیون ریال است.

مبلغ ودیعه مسکن متاهلی برای همه مقاطع تحصیلی در تهران ۳۲۵ میلیون ریال، در کلان شهرها ۲۶۰ میلیون ریال و در سایر شهرها ۱۹۵ میلیون ریال است.

دانشجویان دانشگاه الزهرا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک ” https://student.alzahra.ac.ir/page-Refah/fa/۱۹/form/pId۱۲۷۴۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *