استیلی: امیدوارم امیر جای پدرش را در تیم ملی بگیرد

[ad_1]

پیشکشوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد امیر عابدزاده جای پدرش را در تیم ملی بگیرد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و صعود به جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: صعود مقتدرانه و سریع تیم ملی به جام‌ جهانی را تبریک می‌گویم. این صعود به همه چسبید. از همه بازیکنان و مربیان تیم هم تشکر می‌کنم که دل مردم را شاد کردند.

وی افزود: واقعا بازیکنان باکیفتی داریم که از کمترین فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند. اسکوچیچ هم توانست به تیم کمک کند تا از شرایط بد خارج شود. در کادر فنی باید از وحید هاشمیان و کریم باقری هم تشکر کرد. البته فراموش نکنید که ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که به تیم کمک می‌کنند. هم آنهایی که بازی می‌کنند و هم بازیکنانی که روی نیمکت هستند واقعا به تیم کمک کردند. ما دو – سه تیم داریم و از نظر نیروی انسانی غنی هستیم. آقای اسکوچیچ هم تاثیرگذار بوده و باید از همه تشکر کرد.

او در ادامه درباره این که چه کاری باید انجام شود که تیم ملی در جام‌ جهانی از گروه خود صعود کند، گفت: با برنامه‌ریزی هر چیزی ممکن است. باید ببینیم هدف مربی تیم ملی از سه بازی آینده چه است. آیا با پیروزی در سه بازی آینده به دنبال این است که فاصله را با رقبا بیشتر کند. باید بپذیریم به غیر از دو یا سه بازیکن که نخبه هستند، فاصله چندانی میان بازیکنان تیم ملی نیست و همه واقعا بازیکنان خوبی هستند. باید بتوانیم در بازی‌های آینده از سایر نفرات استفاده کنیم و بدانیم با تجربه خوبی که بازیکنان ما دارند می‌توانیم عملکرد خوبی در جام‌ جهانی داشته  باشیم.

او در ادامه درباره عملکرد امیر عابدزاده هم گفت: هیچ دوره‌ای ما سه دروازه‌بان لژیونر نداشتیم. این نشان می‌دهد ما نیروی انسانی خوبی داریم. به غیر از این سه لژیونر، چهار دروازه‌بان خوب هم در ایران داریم. دروازه‌بان‌هایی همچون حامد لک، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری واقعا عملکرد خوبی داشته‌اند. عابدزاده هم به دلیل این که چندین سال است خارج بازی می‌کند، حرفه‌ای شده است. او جز معدود دروازه‌بان‌هایی است که بازی با پای قدرتمندی دارد و در همین بازی برابر عراق هم نشان داد در این زمینه واقعا بسیار خوب کار می‌کند. امیدوارم او جای پدرش را بگیرد.

استیلی در ادامه گفت: بهتر است قبل از جام‌ جهانی با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم تا نقاط ضعف تیم بیشتر مشخص شود و بتوانیم خودمان را برای جام‌ جهانی آماده کنیم. در چنین بازی‌هایی می‌توانیم روی حمله و دفاع به خوبی تمرین کنیم تا در بازی‌های رسمی کمتر دچار مشکل بشویم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *