نبود مهاجم شش دانگ در جمع آبی‌ها/ وقتی استقلال کرونا را مدیریت نکرد!

[ad_1]

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید یک مهاجم شش دانگ در جمع‌ آبی‌پوشان پایتخت حضور داشته باشد.

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلالی‌ها در اوایل کار در هفته‌های اول لیگ برتر هماهنگ نبودند و جوانان در تیم حضور داشتند و حضور آن‌ها در شرایط بازی تاثیرگذار بود اما در ادامه دیدیم تیم هماهنگ‌تر شد. آبی‌ها در خط دروازه نقطه قوت داشتند.

او ادامه داد: نمی‌دانم تکلیف مظاهری چه می‌شود اما هر ۳ دروازه‌بان با توجه به بازی‌هایی که داشتند، عملکرد قابل قبولی از خودشان برجای گذاشتند. در خط هافبک عملکرد بدی نداشتیم اما درخط حمله بعد از قایدی و دیاباته، استقلال نتوانسته است خط حمله شش دانگی داشته باشد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل در چه پستی به بازیکن نیاز دارد؟ گفت: به نظر من در خط هافبک باید بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و علی کریمی حضور داشته باشند. در خط حمله هم باید نگاه ویژه‌تری صورت بگیرد و یک مهاجم شش دانگ در خط حمله حضور داشته باشد. ضرورت حضور یک هافبک‌ بازی‌ساز در تیم کاملا حس می‌شود و باید فکری نسبت به این مساله صورت بگیرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا گفت: متاسفانه کرونا به تیم آمد و چند بازیکن مبتلا شدند. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شرایط تیم خیلی بهتر می‌شد اما این کرونا باعث شد بازی‌ها عقب بیفتد. این مساله خیلی تاثیرگذار است. این که چطور نتوانستند مدیریت کنند برای من سوال است و فکر می‌کنم هماهنگی خوبی روی این مساله انجام نشده است.

او درباره نیم‌فصل دوم و عملکرد این تیم‌ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد. با این وضع کرونا، شرایط را نمی‌توان سنجید. باید کادر پزشکی تیم خوب عمل کند و از این به بعد، تست‌های متوالی و بیش‌تری گرفته شود. اگر شرایط قابل کنترل شد، استقلال می‌تواند در نیم‌فصل دوم هم عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال در این فصل از مسابقات امیدوارید؟ گفت: من اوایل کار به هیچ عنوان امیدوار نبودم اما از هفته نهم به بعد شرایط بهتر شد و این تیم هماهنگ‌تر عمل کرد. اگر شرایط کرونا در تیم قابل کنترل شود، فکر می‌کنم آینده خوبی در انتظار آبی‌پوشان است.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *