اشتغال‌زایی با گل‌ریزان نیم میلیارد تومانی خیرین شهرستان قنوات قم

[ad_1]

ایسنا/قم خیرین بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گل‌ریزان 500 میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کریمه اهل‌بیت که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خیران و نیکوکاران این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فقر با توزیع پول در بین نیازمندان حل نمی‌شود بیان کرد: رویکرد کمیته امداد برای کاهش فقر در کشور، مردمی کردن بیش‌ازپیش این نهاد، اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان است.

وی بابیان اینکه راهبرد قرآن برای حذف فقر، پیوند اغنیا به فقرا است، عنوان کرد: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای بهره‌گیری از این راهبرد مهم قرآن است.

مسعودیان راد توجه به مسئله مهارت‌آموزی و اشتغال نیازمندان را ضروری عنوان و اظهار کرد: گل‌ریزان خودجوش مردمی در شهر قنوات قابل‌تحسین و تقدیر است.

در این جشن باشکوه، خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گل‌ریزان ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *