مری ترامپ: دونالد ترامپ برای منافعش حتی از حمایت دخترش هم دست می‌کشد

[ad_1]

برادرزاده دونالد ترامپ و نویسنده کتاب “خیلی زیاد اما همیشه ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را پدید آورد”در اظهاراتی تایید کرد که دونالد ترامپ در جهت رسیدن به منافعش حتی دست از “حمایت” از دختر خود (ایوانکا ترامپ) نیز برمی‌دارد.

به گزارش ایسنا، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ روز یکشنبه در گفت‌وگویی با سی ان بی سی عنوان کرد که دونالد ترامپ حتی برای حمایت از فرزندانش نیز خود را به خطر نخواهد انداخت.

مری ترامپ در این رابطه بیان کرد: دونالد از اینکه کارت “ایوانکا ترامپ دخترم است” استفاده نمی‌کند تا از وی محافظت کند بلکه می‌خواهد از خودش حفاظت کند چراکه می‌داند دخترش ممکن است اطلاعات قابل توجهی در اختیار داشته باشد.

این نویسنده عنوان کرد که ایوانکا ترامپ “در حال محاسبه کردن” است تا چه چیزی “در طولانی مدت به وی کمک خواهد کرد”.

مری ترامپ توضیح داد: ایوانکا می‌داند که یا باید در جناح درست قرار بگیرد و یا متحد پدرش باقی بماند و ببیند چه اتفاقی رخ می‌دهد. ایوانکا در شرایط بدی است چراکه باید درک کند که دونالد اگر لازم شود از حمایت وی دست می‌کشد.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ اگر فکر کند که چیزی در جهت منافعش است، می‌تواند به وی کمک کند و یا از اعلام جرم علیه وی جلوگیری کند حتی حاضر است کسی را به زیر چرخ‌های اتوبوس بیندازد. او تنها به این مسائل اهمیت می‌دهد.

مری ترامپ همچنین اضافه کرد: ایوانکا اطلاعاتی دارد که مردم آمریکا باید بدانند و باید داوطلبانه با کمیته تحقیقات ششم ژانویه همکاری کند. او زمانی که مشاور پدرش در کاخ سفید بود برای مردم کار می‌کرد نه به خاطر پدرش.

کمیته منتخب ششم ژانویه در مجلس نمایندگان آمریکا که مسؤول تحقیق درباره حمله به ساختمان کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۱ است، اخیرا خواستار آن شد که ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ برای ارائه توضیحاتی از جمله مکالمات و شنیده‌هایش در آن روز پیرامون نقشه پدرش برای جلوگیری از شمارش آرای الکترال، با این قانونگذاران دیدار کند.

ایوانکا ترامپ در طول فعالیت پدرش در سمت ریاست جمهوری، نقش مشاور وی را ایفا می‌کرد.

این کمیته همچنین اجازه دسترسی به تماس‌های تلفنی مرتبط با اریک ترامپ، فرزند دونالد ترامپ و کیمبرلی گیلفویل، مشاور ترامپ و نامزد پسر وی (دونالد ترامپ جونیور) را دریافت کرده بود.

دونالد ترامپ از کمیته حقیقت‌یاب به دلیل احضار دخترش ایوانکا ترامپ شدیدا انتقاد کرد.

ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در گفت‌وگویی اظهار کرد: این شرایط برای فرزندان من بسیار ناعادلانه است، خیلی خیلی ناعادلانه.

ترامپ گفت: اتفاقی که در جریان است، مایه فضاحت است. آن‌ها دارند از این استفاده می‌کنند تا بر ناتوانی‌شان در اداره کشور سرپوش بگذارند. هیچ چیزی هم برایشان مهم نیست و حتی به دنبال فرزندان می‌روند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *