تکمیل چهارخطه‌های لرستان در دستور کار قرار دارد

[ad_1]

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تکمیل چهارخطه‌های استان در دستور کار قرار دارد.

دکتر احمدرضا دالوند در جلسه بررسی و رفع مشکلات قطعه چهارم، چهارخطه خرم‌آباد – پلدختر و خرم‌آباد – کوهدشت اظهار کرد: ضرورت تکمیل و به پایان رساندن محورهای چهارخطه استان از مهمترین اقداماتی است که به منظور رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: چهارخطه خرم‌آباد به کوهدشت از مسیرهای مواصلاتی استان است که به دلایلی اجرای طرح تعریض و اصلاح این جاده متوقف مانده بود و در جلسه امروز پس از رفع مشکلات، بر ضرورت آغاز به کار مجدد پروژه تاکید شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی مرتبط نسبت به رفع مشکلات موجود و ادامه عملیات عمرانی در چهارخطه کوهدشت با توجه به حجم تردد در این مسیر، اقدامات لازم را در سریعترین زمان ممکن به عمل آورند.

این معاون استاندار لرستان ادامه داد: محور مواصلاتی خرم‌آباد به پلدختر از دیگر موارد مطرح شده بود که بر اثر سیل سال ۹۸ خسارات زیادی به مسیر وارد شد و در جلسه امروز گزارشی از روند کار در این جاده ارائه شد.

دالوند افزود: به منظور ادامه روند بازسازی جاده مذکور موضوعات مهمی از قبیل تهیه مصالح مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که راهکارهای مناسب در این رابطه ارائه و موضوع تأمین مصالح نیز رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رفع مشکلات قطعه چهارم محور خرم‌آباد به پلدختر، ادامه عملیات عمرانی در این مسیر انجام خواهد شد و امیدواریم در زمان تعیین شده این عملیات به پایان برسد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *