توافق با شستا برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ جنوب کشور

[ad_1]

ایسنا/فارس رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس از توافق با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور خبر داد.

ابراهیم عزیزی دوشنبه ۴ بهمن در این رابطه به خبرنگاران گفت: در نشستی که با مدیرعامل شستا برگزار شد، نظر این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شد.

او با بیان اینکه شستا طی ۴سال ۴۰۰هزار میلیارد تومان در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد، افزود: تلاش فراکسیون جنوب کشور این است که سهم عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری را به پروژه‌های بزرگ و محرک جنوب کشور تخصیص دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شستا برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی است، عنوان کرد: در این نشست با ارائه گزارشی از پروژه ها، مسوولان شستا پروژه‌های جنوب را در اولویت قرار دادند.

عزیزی خاطرنشان کرد: فراکسیون جنوب از ظرفیت شستا در این راستا بیشتر استفاده خواهد کرد لذا سعی خواهیم کرد به صورت مستمر جلسات خود را تا حصول نتایج قطعی دنبال کنیم.

او همچنین از تشکیل دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون جنوب برای جبران عقب ماندگی‌های این منطقه از کشور از همه ظرفیت‌های سرمایه گذاری هلدینگ‌ها و وزارت خانه‌ها بهره خواهد برد.

گفتنی است، فراکسیون جنوب کشور مجلس برای نخستین بار با حضور نمایندگان هفت استان جنوب کشور شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در خانه ملت شکل گرفته که ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان در این دوره با کسب حداکثر آرا، به ریاست این فراکسیون رسید.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *