محبوب‌ترین تورهای نوروزی؛ انتخاب مقصد قدم اول بهترین انتخاب!

[ad_1]

مسافرت! یکی از جزء‌های اصلی نوروز باستانی می‌باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام نهال گشت، تورهای نوروزی در ایام نوروز برای ما ایرانی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما برای استفاده از تورهای نوروز ۱۴۰۱ یک سری نکات وجود دارد تا بتوانیم حداکثر رضایت را از برنامه سفری خود داشته باشیم. اما این موارد کدام است؟

همیشه بهترین تورها محبوب‌ترین آن‌ها هستند. به این معنی که در مسافرت‌های نوروزی تقریبا تمام افراد به دنبال بهترین آب و هوا، بهترین خدمات و در نهایت بهترین سفرها هستند. پس محبوب‌ترین تورهای نوروزی، غالبا بهترین انتخاب می‌باشد. اگر بخواهیم برای هر یک از دسته‌بندی‌های زیارتی و تفریحی یک پیشنهاد به شما بدهیم بی شک تور کیش نوروز ۱۴۰۱ و تور مشهد نوروز ۱۴۰۱ بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها می‌باشند.

بهترین زمان رزرو تورهای نوروزی؛ سر بزنگاه رزرو کنید!

نکته بعدی شناخت بهترین زمان برای رزرو تورها می‌باشد. به این جهت که قبل از تکمیل ظرفیت تور بتوانیم تور دلخواه خود را رزرو کنیم و در نتیجه تور خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنیم. در تورهای داخلی بهترین زمان برای رزرو تورهای نوروزی ۲۰ الی ۵۰ روز قبل از تاریخ سفر می‌باشد. زیرا شما با اطمینان از خالی بودن ظرفیت و گران نشدن قیمت تورهای نوروزی در بهترین زمان و خارج از هر گونه استرسی و به قول معروف سر بزنگاه تور خود را ررزو می‌نمایید.

نکته: اگر برای هفته دوم تعطیلات قصد سفر دارید، می‌توانید در هفته اول تعطیلات نوروز هم تور خود را رزرو نمایید، چون قیمت‌ها شکسته می‌شود. اما این یک قانون ثابت نمی‌باشد و در برخی مسیرها ممکن است این موضوع اتفاق نیافتد.

محبوب‌ترین تورهای نوروزی؛ انتخاب مقصد قدم اول بهترین انتخاب!

تور نوروز ۱۴۰۱ مشهد؛ سالی پر برکت را در کنار امام رئوف!

بسیاری از ما ایرانی‌ها به شروع سال نو بسیار اهمیت می‌دهیم. مخصوصا به اینکه در کجا و با چه شرایطی خود را برای سال جدید آماده می‌کنیم. به همین علت اماکن مذهبی در ایام نوروز، علی الخصوص لحظه تحویل سال، انتخاب ما مکانی عرفانی مانند حرم امامان و یا حتی امام زادگان می‌باشد. از این رو تور مشهد نوروز ۱۴۰۱ هم از این قاعده مستثنا نیست و در ایام نوروز بر محبوبیت آن می‌افزاید.

بهترین زمان رزرو تور مشهد

به علت شلوغی اماکن زیارتی در ایام نوروز، برای رزرو تور مشهد بهتر است از اوایل اسفند ماه اقدام نمود. البته معمولا تورهای مشهد ویژه نوروز از اواسط اسفند ماه ارائه می‌شوند و زودتر امکان رزرو ندارند. در ضمن برای کاهش هزینه‌های خود می‌توانید یک هتل آپارتمان‌ یا هتل ۲ یا ۳ ستاره در مشهد رزرو کنید.

آب و هوای تور مشهد؛ زمستان را فراموش نکنید!

آب و هوای مشهد در نوروز تا حدودی سرد می‌باشد. البته که ما توانایی پیش‌بینی آب و هوای مشهد در نوروز را نداریم و این اطلاعات را فقط براساس تجربیات سال گذشته به شما بیان می‌کنیم! اما باید به یاد داشت که آب و هوای زمستانی هنوز جای خود را به آب و هوای بهاری نداده است.

دلیل اختلاف قیمت در تور مشهد نوروز ۱۴۰۱

دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه مشهد نوروزی به ۲ عامل خدمات تور و سود آژانس‌های مسافرتی بستگی دارد. به طور مثال در یک تور مشهد نوروزی خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت شهری، بلیط تفریحات آبی و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می‌شود ولی در یک تور مشهد نوروزی دیگر، فقط خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت به شما ارائه می‌شود که به تبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر است.

محبوب‌ترین تورهای نوروزی؛ انتخاب مقصد قدم اول بهترین انتخاب!

تور کیش نوروز ۱۴۰۱؛ گران اما محبوب

واقعا می‌توان گفت تور کیش نوروز ۱۴۰۱ می‌تواند یک تور تفریحی تمام عیار باشد. آب و هوای جزیره کیش در نوروز و فصل بهار، بسیار معتدل و مطبوع است. از این رو نوروز بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش خواهد بود. اما این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که در ایام نوروز کیش ایام پیک خود را سپری می‌کند و طبیعتا قیمت‌ها هم کمی بالا می‌رود ولی ارزشش را دارد.

بهترین زمان خرید تور کیش ویژه نوروز چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید تور کیش نوروزی، به زمان سفر شما بستگی دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید، بهتر است تور خود را اواسط بهمن خریداری کنید. اما اگر قصد دارید نیمه دوم تعطیلات عید به کیش سفر کنید، بهتر است تور کیش خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید. چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

در تورهای نوروزی کیش، چند شب اقامت داشته باشیم بهتر است؟

به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تور کیش نوروزی، ۴ شب می‌باشد. چرا که اختلاف قیمت تورهای ۴ شب کیش نوروز نسبت به دیگر تایم‌های اقامت، حدودا ۱۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در ایام نوروز نمی‌توانید هتل‌های کیش را برای کمتر از ۳ شب رزرو کنید.

دلیل تفاوت قیمت تورهای مشابه کیش نوروزی در چیست؟

دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه کیش نوروزی به دو عامل خدمات تور و سود آژانس‌های مسافرتی بستگی دارد. به طور مثال در یک تور کیش نوروزی خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در یک تور کیش نوروزی دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت فقط به شما ارائه می‌شود که به تبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر است.

رزرو تورهای نوروزی؛ به آسانی فشردن ۸ دکمه!

یکی از آسان‌ترین کارهایی که می‌توان برای رزرو تور انجام داد، گرفتن شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ می‌باشد. شما با این کار مستقیما به کارشناسان تور نوروزی نهال‌گشت وصل خواهید شد و با توجه به سابقه و تجربه آن‌ها می‌توانید بهترین برنامه نوروزی خود را رزرو نمایید و نوروزی شاد و به یاد ماندنی را با نهال‌گشت تجربه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *