سرپرست جدید معاونت اقتصادی استاندار ایلام: از تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می‌کنم

[ad_1]

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت استانداری ایلام گفت: از گزافه‌گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می‌کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه‌های نظارتی هستم.

«شهریار عباسی»  در جلسه شورای اداری و معارفه‌ی خود اظهار کرد:با برنامه‌ریزی مبتنی بر دانش و خرد جمعی دانشمندان و نخبگان، می‌توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار بر تنگناهای مالی غلبه کرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان ایلام در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی و دامپروری، نفت و گاز و پتروشیمی، گردشگری و توریسم طبیعی و مذهبی و… می‌توان با اقتصاد مبتنی بر دانایی، در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم گام برداشت. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه از نظر اجرایی، به جدایی کار اجرایی از سیاسی‌بازی و به تمرکز مطلق بر انجام صرف وظیفه کاری مطابق با اولویت‌ها و سیاست‌های کلان نظام معتقدم، گفت: برخوردهای اخلاق محور، تعامل سازنده با دستگاه‌ها، بالاخص نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در دستور کارم قرار دارد.

عباسی تصریح کرد:  از گزافه‌گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می‌کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه‌های نظارتی و معتقد به ترویج اخلاق و معنویت و حفظ کرامت انسان‌ها در کار هستم و هیچ گروه یا قومی را بر گروه یا قوم دیگر ترجیح نخواهم داد.

وی ادامه داد: در نگاه من ایثارگران و جان برکفان دفاع مقدس به خاطر کارنامه درخشان‌شان، عالمان و اندیشه‌ورزان و نخبگان به خاطر برنامه‌های راهگشایشان، احترام ویژه خواهند داشت.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه به تصمیم‌گیری علمی و اجرایی بر اساس خرد جمعی معتقد بوده و به مدیریت برنامه‌ریزی شده و مسئولیت‌پذیر بدون تعصب و شتابزدگی اعتقاد دارم، تاکید کرد:  مطبوعات و اصحاب رسانه از نگاه من قبیله‌ی روشنگری بوده و به نقش سازنده آنها ایمان دارم.

عباسی گفت: کالبدشکافی امور گذشته در دستور کار من نیست و بنای من همدلی و شروعی تازه با همگان است و مخالف نادیده گرفتن تصمیمات، سیاست‌ها و اقدامات گذشته هستم، اما معتقدم که در مسیرهای به خطا رفته باید اصلاح لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلسوزی، مسوولیت‌پذیری، تخصص، جدیت، سلامت نفس و تقوای همه ایمان دارم، مگر در عمل غیر از این ثابت شود، ادامه داد:در مدیریت به علم محوری، برنامه محوری، اخلاق محوری و انضباط کاری اعتقاد دارم و هیچ ذهنیتی از هیچ کس ندارم و همه مجموعه را دوست و یار خود می‌پندارم و متأثر از هیچگونه شایعه‌ای در هیچ موردی نخواهم بود و تنها اقدامات قانونی و قانونمداری افراد برای من ملاک عمل است.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه دغدغه‌های مسوولان ارشد نظام در کشور و استان و نمایندگان مردم را نصبالعین قرار خواهم داد، تصریح کرد:  فرصت خدمت در نظام مقدس اسلامی فرصتی است مغتنم و بر آن شکری واجب، اینک که حدیث خدمت در این عرصه بر اینجانب روایت شده است، دست یاری به سوی همه شما فرهیختگان و نخبگانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، دراز می‌کنم و از وجود شما عزیزان استمداد می‌طلبم تا با تکیه بر دانش و تجربیات گرانسنگ‌تان در این مسیر خطیر یاریگر باشید، که عبور از این برهه سخت، چون دوران بیاد ماندنی دفاع مقدس، همت همه جانبه‌ی همه را می‌طلبد. 
 
عباسی تاکید کرد: امیدوارم با تکیه بر ظرفیت‌های کم نظیر استان ایلام در حوزههای مختلف به‌ویژه مرز مشترک که با عنایت ویژه اهل‌البیت به یک فرصت طلایی برای استان ایلام تبدیل شده است و همچنین نیروی انسانی جوان و با استعداد منطقه در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه استان خدمتگزاری کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *