دعوت از تیراندازان پارالمپیکی به اردوی تیم ملی در صورت شرکت در انتخابی

[ad_1]

رییس انجمن پاراتیراندازی گفت: به جز مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو، تیراندازان پارالمپیکی که در انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

رقیه الله کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره غیبت برخی از ورزشکاران پارالمپیکی در دومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی و وضعیت آنها برای حضور در تیم ملی، اظهار کرد: به جز ساره جوانمردی که ورزشکار طلایی ما در بازیهای پارالمپیک توکیو بود، بقیه تیراندازان پارالمپیکی که در دومین دوره انتخابی حضور نداشتند، به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

وی گفت: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به بازیهای پاراآسیایی چین کسب جایگاه اول تا سوم است، ما نیز در راستای این سیاست، سعی داریم پس از برگزاری هر مرحله مسابقات انتخابی، کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین امتیاز را در انتخابی کسب کنند و شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.

رییس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به ارتقای رکورد تیراندازان نسبت به بازیهای پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: در طی برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی پس از بازیهای پارالمپیک توکیو، رکوردهای خوبی در ماده‌های مختلف تفنگ و تپانچه به ثبت رسیده که امیدوار کننده است. این رکوردها شرایطی را فراهم می‌کند که در بازیهای پاراآسیایی چین با تعداد نفرات بیشتری حضور پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: البته کسب سهمیه تنها شرط لازم برای اعزام تیراندازان به بازیهای پاراآسیایی چین نیست و تنها کسانی به این بازیها اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.

الله کرمی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای برگزاری اردوها باز هم با مشکل فشنگ مواجه هستید یا خیر؟ افزود: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک شرایط راضی‌کننده است و مشکلی از نظر تجهیزات نداریم.

رییس انجمن پاراتیراندازی در پایان زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی را ۱۳ بهمن در محل فدراسیون جانبازان و معلولان عنوان کرد و گفت: این اردو که با هدف آماده سازی ورزشکاران برای بازیهای پاراآسیایی چین است، از ۱۳ بهمن آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. البته سعی داریم در هر ماه تا زمان اعزام تیم به چین یک اردوی ۱۵ روزه داشته باشیم تا در جریان اردوها با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، ورزشکاران را از نظر رکوردی و میزان آمادگی بدنی و روانی مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس نفرات برتر را به اردوی بعدی دعوت کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *