شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلاِء به کرونا در کردستان

[ad_1]

ایسنا/کردستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلاء به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

فریدون عبدالملکی اظهار کرد: در حال حاضر ۶۹ بیمار مبتلاء به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ۳۵ نفر، سقز ۶ نفر، مریوان ۶ نفر، قروه ۵ نفر، بیجار ۵ نفر، کامیاران 7 نفر،  بانه ۳ نفر، سرواباد 2 نفر.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۱۷ بیمار مبتلاء به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

عبدالملکی از مرگ 1 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 1943نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 844 نفر در سنندج، 310 نفر در سقز، 150 نفر در قروه، 104 نفر در کامیاران، 157 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 73 نفر در بیجار، 184 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

بە گزارش ایسنا بە نقل از روابط عمومی دانشگاە علوم پزشکی کردستان، عبدالملکی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *