پیگیر رفع مشکلات شهروندان هستیم

[ad_1]

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان نمایندگان مردم و برحسب وظیفه پیگیر مشکلات شهروندان هستیم.

روح‌الله متفکر آزاد عصر یکشنبه، ۲۶ دی ماه در جمع اهالی منطقه حیدرآباد اظهار کرد: سعی کردیم در مدت یک و نیم سالی که به‌عنوان نماینده مردم به مجلس راه یافته‌ایم از فرصت‌ها استفاده کنیم و برای توسعه‌ی شهر اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود: در خصوص پروژه‌ی اتصال حیدرآباد به پاسداران و مشکلات مردم منطقه نیز هر اقدامی که بتوانیم، انجام خواهیم داد تا مردم در رفاه کامل باشند.

بودجه کافی برای پروژه‌ اتصال حیدرآباد به پاسداران در نظر گرفته می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این بازدید گفت: سال آینده برای پروژه‌ی اتصال حیدرآباد به اتوبان پاسداران بودجه‌ی کافی در نظر می‌گیریم تا شهرداری بتواند در راستای اتمام طرح، گام‌های مثبتی بردارد.

علی نوای‌باغبان در ادامه‌ی سخنان خود یادآور شد: اعضای شورای شهر به‌عنوان نمایندگان مردم پیگیر موضوعات شهری هستند تا با پای کار آوردن دستگاه‌ها، پروژه‌ها را به مرحله اتمام برسانند.

طرح خزانه‌داری متمرکز به اجرای پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار کمک می‌کند

دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز افزود: یکی از اولین و مهم‌ترین اقدامات در آغاز دوره‌ی ششم شورای شهر، ایجاد و راه‌اندازی طرح خزانه‌داری متمرکز بود.

احد صادقی ادامه داد: طرح خزانه‌داری متمرکز به اجرای پروژه‌های عظیم در مناطق کم‌برخوردار کمک بسیاری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست کلی شورای ششم این است که بودجه‌ی عمرانی مناطق حاشیه‌ای تبریز را طی سال آتی افزایش دهد تا پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخورداربه صورت منظم اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پروژه‌ی ۲۰ ساله مسیرگشایی خیابان ۴۲ متری از جمله توفیقاتی بود که شورای ششم توانست در ابتدای فعالیت خود آن را تعیین تکلیف کند؛ بطوری که اعضای شورای شهر چندین مرحله از روند اجرایی این پروژه بازدید کردند.

صادقی در ادامه‌ی سخنان خود یادآور شد: یکی از مصوبات اولیه ما در شورای شهر، جلوگیری از ورود نیرو به شهرداری بود تا با این طرح بتوانیم کارکنان را ساماندهی کرده و هزینه‌ها را کنترل کنیم تا پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسند.

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار تبریز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز طی سخنانی گفت: اگر بخواهیم مروری به اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در منطقه حیدرآباد داشته باشیم می‌توانیم به موضوع فاضلاب و آسفالت اساسی خیابان و کوچه‌های فرعی و … اشاره کنیم که در برخی مناطق با پیگری اهالی محله عملیاتی شده است.

فریدون بابایی اقدم اضافه کرد: یکی‌دیگر از اقدامات، پارک جنگی ارم بود؛ این محوطه که کاربری مسکونی شده بود بعد از چندین سال در دوره‌ی چهارم به کاربری فضای سبز برگرداندیم که این محدوده اکنون با ۱۲۰ هکتار ظرفیت و پتانسیلی برای شهر به شمار می‌رود.

وی همچنین بیان کرد: با اینکه مشکلات زیادی در منطقه‌ی حیدر آباد وجود دارد اما می‌توان لاله پارک دوم شهر تبریز را در محدوده پارک جنگلی ارم احداث کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهرشهر تبریز تاکید کرد: در مناطق کم‌برخوردار تبریز، ظرفیت سرمایه‌گذاری می‌تواند در راستای توسعه‌ی شهر مورد استفاده قرار گیرد؛ بر همین اساس پارک جنگی، ظرفیت بزرگی برای شهر تبریز و منطقه بوده که می‌توانیم در این محدوده از فرصت سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه‌های دیگر این منطقه اظهار کرد: پروژه‌های موجود در منطقه ۴ به ویژه در محدوده‌ی حیدرآباد باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: آخرین مصوبه که در ۲۱ شهریور ماه قطعی شده بود، موضوع دوربرگردان هم‌سطح و دوربرگردان غیرهم‌سطح در این محدوده است که از شورای شهر در خصوص بودجه‌ی این پروژه تقاضا داریم اصلاحیه‌ای تعیین کنند تا در سال آتی این امر عملیاتی شود.

بابایی اقدم در پایان افزود: موضوع خزانه‌داری متمرکز باید سال‌های پیش در شهرداری انجام می‌شد اما این موضوع اکنون عملیاتی شده است بنابراین نقطه‌ی قوتی برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *