اطلاعیه تعطیلی مدارس مناطق مختلف گیلان

[ad_1]

ایسنا/گیلان اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، حفظ سلامت دانش‌آموزان و مشکلات تردد، با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی مدارس استان را برای فردا، ۲۸ دی ماه اعلام کرد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، حفظ سلامت دانش‌آموزان و مشکلات تردد، با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس استان را برای فردا، ۲۸ دی ماه اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

با توجه به برودت هوا و بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه در سطح استان به این شرح می‌باشد:

مدارس ناحیه ۱ و ۲ رشت همچنین شهرستان خمام در مقاطع تحصیلی ابتدایی(صبح و عصر) و مدارس  متوسطه اول(شیفت صبح) تعطیل می‌باشد. مدارس شهرهای رودبار، عمارلو، رحمت‌آباد و بلوکات، سنگر، دیلمان، آستانه‌اشرفیه و کوچصفهان، مدارس شهری و روستایی تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

در مناطق اطاقور و رحیم‌آباد(اشکور) تنها مدارس ابتدایی مناطق کوهستانی تعطیل می‌باشد. در منطقه لشت‌نشاء نیز مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای سیاهکل و شفت تعطیل و مدارس متوسطه دوم به ترتیب با دو و یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. در لاهیجان هم مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با ۱ ساعت تأخیر آغار بکار خواهند کرد. در صومعه‌سرا نیز فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در مدارسی که تعطیل اعلام شده‌اند، آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد. همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی می‌باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *