تکمیل آورده، شتاب بخش طرح جهش تولید مسکن در فاروج

[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی مدیر راه و شهرسازی فاروج گفت: ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در فاروج همزمان با سایر شهرستان ها آغاز شد اما شتاب دهنده اجرای این طرح، تکمیل آورده متقاضیان است.

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سامانه جهش تولید مسکن فاروج، زیر مجموعه شهرستان شیروان است اما در خصوص ثبت نام مشکلی برای شهروندان ایجاد نمی شود.

مدیر راه و شهرسازی فاروج افزود: برخلاف تصور بسیاری از شهروندان، مشکلی در حوزه تامین زمین برای این طرح نداریم و ۵۰ قطعه به بنیاد مسکن برای آغاز اجرای این طرح واگذار شده و علاوه بر آن ۶ هکتار در تعامل با مالکان و چهار هکتار در روند تغییر کاربری هم برای این طرح منظور شده است.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح ۵۰ قطعه در هفت ماه گذشته به بنیاد مسکن واگذار شده است، افزود: از ۵۰ متقاضی این زمین ها فقط ۱۲ نفر آورده خود را تامین و واریز کرده اند.

ذبیحی با بیان اینکه ۳۸ متقاضی ثبت نام کرده با تعیین تکلیف نکردن تصمیم شان مسیر را برای سایر متقاضیان ناهموار کرده اند، بیان کرد: برای واگذاری ۳۸ واحدی که آورده شان توسط متقاضیان تکمیل نشده، باید تصمیم متقاضیان قبلی مشخص شود که این روند، سرعت اجرای طرح را کند کرده است.

مدیر راه و شهرسازی فاروج با اشاره به اینکه آورده متقاضیان ۴۰۰ میلیون ریال است، بیان کرد: در فاروج با کمبود زمین مواجه نیستیم و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به این اداره، روند ثبت نام و استفاده از این فرصت را طی کنند.

ذبیحی سهمیه فاروج طی چهار سال در این طرح را ساخت ۱۳۸۴ واحد و در تیتکانلو ۴۹۸ واحد عنوان کرد و گفت: در تیتکانلو ۲۵۰ قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان است.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *