اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در لامرد

[ad_1]

ایسنا/فارس مدیر مرکز آموزشی جهاددانشگاهی لامرد از اعطای تسهیلات کم بهره برای راه‌اندازی و گسترش کسب و کار مشاغل خرد و خانگی به متقاضیانی که در طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی شرکت کرده بودند، خبر داد.

مهدی علی‌پور، گفت: با حضور وحید خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی کل کشور تسهیلات کم بهره جهت راه‌اندازی و گسترش کسب و کار مشاغل خرد و خانگی به متقاضیانی که در طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی شرکت کرده بودند، اعطا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاددانشگاهی فارس، علی‌پور افزود: در راستای شعار سال ۱۴۰۰ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در دهه ولایت و امامت سال جاری دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد در خصوص گسترش فرهنگ شغل خانگی از متقاضیانی که قصد راه‌اندازی مشاغل خانگی و خرد را داشتند، ثبت‌نام به عمل آورد.

علی‌پور بیان کرد: پس از بررسی‌ها و پیگیری‌ها با حضور خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی کشور این تسهیلات به ۱۶۷ نفر متقاضی این طرح در شهرستان لامرد اعطا شد.

مدیر جهاددانشگاهی شهرستان لامرد اضافه کرد: ۹۸ متقاضی شهرستان مهر نیز پس از بررسی طرح‌ها جهت انجام تکمیل پرونده وام فراخوان زده خواهند شد.

علی‌پور ادامه داد: برگزاری کارگاه کارآفرینی با حضور کارآفرین برتر کشور جهت توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی و خرد لامرد و مهر در حوزه کسب و کار و فروش محصولات در آینده نزدیک توسط مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *