از پیروزی آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال باویلچر تا مدال‌آوری بانوان تیرانداز خراسان رضوی

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی تیم بسکتبال با ویلچر آویژه صنعت پارسا مشهد در پلی‌آف لیگ برتر مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

تیم بسکتبال باویلچر آویژه صنعت پارسا مشهد در مرحله پلی آف لیگ برتر مقابل مهمان خود، ایثار فارس را با نتیجه ۶۹ بر ۵۶ پیروز شد. این دیدار به میزبانی آویژه صنعت پارسا مشهد در سالن شادروان حمیدی آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش برگزار شد.

شاگردان غلامرضا نامی سرمربی تیم مشهدی با در دست گرفتن نبض بازی با شکست تیم قدرتمند ایثار فارس گام اول را برای رسیدن به ۴ تیم پایانی مسابقات لیگ برتر سال جاری برداشتند.

غلامرضا نامی، سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا در خصوص پیروزی تیمش در این دیدار گفت: بازی خوبی بود و در کوارترهای اول و دوم، فاصله مناسبی با تیم ایثار فارس ایجاد کردیم به همین دلیل در کوارتر سوم به جوانان میدان دادیم که باعث شد نتیجه بازی نزدیک شود. در کوارتر چهارم دوباره بازی را در دست گرفتیم و توانستیم با ١٣ اختلاف پوئن، بازی را به سود خود رقم بزنیم.

مقام دوم بانوان تیرانداز خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، «مرد میدان» در گروه بانوان در ماده تفنگ و تپانچه با معرفی تیم ها و ورزشکاران برتر به پایان رسید.

براساس اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در تفنگ بادی ایستاده در بخش جوانان و در کلاس R۲ فاطمه محترم فریمانی و نجمه رحیمی دو دختر جوان خراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند. در کلاس R۳ در بخش  تفنگ بادی درازکش جوانان نجمه رحیمی طلا گرفت و فاطمه محترم فریمانی مدال برنز را به دست آورد.

با کسب این مدال ها، تیم تپانچه خراسان رضوی مدال دوم بخش تپانچه بادی P۲ و مقام دوم تفنگ بادی ایستاده تیمی R۲ را از آن خود کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *