هنیه: زمان آن رسیده امت تکلیف نبرد با دشمن صهیونیستی را یکسره کند

[ad_1]

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که زمان آن رسیده تا امت تکلیف نبرد تاریخی با دشمن صهیونیستی را یکسره کند و طرحی یکپارچه را نه تنها برای مقابله با طرح های یهودی سازی، بلکه برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به این سرزمین تدوین کند.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» امروز پنجشنبه در سخنانی در دوازدهمین اجلاس «پیشگامان بیت المقدس» در استانبول که به همت ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین برگزار شده، تاکید کرد که شراکت بین امت برای مقابله با دشمن صهیونیستی شراکتی حقیقی است و امت هرگز پشت فلسطین و قدس را خالی نخواهد کرد و هیچگاه رو به افول و نابودی نخواهد رفت.

هنیه بر نیاز مبرم به تشکیل جبهه ای واحد با مشارکت تمامی جریان ها و اقشار مختلف امت جهت مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد که باید طرحی یکپارچه را برای نابودی پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که متاسفانه رنگ ائتلاف های نظامی و امنیتی با برخی کشورها به خود گرفته، در پیش بگیریم. وی گفت که عادی سازی روابط کشورهای عادی کننده روابط با دشمن صهیونیستی را ضعیف تر خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد که تحولات بسیار مهمی حول مسئله فلسطین، منطقه و جهان ایجاد شده که حماس آن ها را تحولاتی مثبت و به نفع قضیه فلسطین و امت می داند.

اسماعیل هنیه افزود: نبرد شمشیر قدس نقطه تحولی مهم در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی بود و پیامدهایی داشت که هنوز هم ادامه دارد و این نبرد جز با آزادسازی فلسطین پایان نخواهد یافت.

هنیه در رابطه با عقب نشینی آمریکا از افغانستان هم گفت که این عقب‌نشینی مقدمه عقب نشینی‌های دیگر خواهد بود و هم‌پیمانان آمریکا و در راس آن ها رژیم صهیونیستی را تضعیف خواهد کرد.

وی تاکید کرد که آمریکا دیگر پلیس جهان نیست و نمی تواند ملت ها را تحت کنترل و سیطره خود درآورد.

هنیه همچنین بیان کرد که اجلاس «پیشگامان بیت المقدس» ما را به سمت عزت و کرامت و شرکت در پروژه آزادسازی فلسطین پیش می برد، آن هم در شرایطی که دشمنان ما در تلاش برای طراحی و مهندسی کردن منطقه در راستای خدمت به اهداف و خواسته های خود هستند.

 هنیه همچنین به تشریح ۳ اولویت در مرحله کنونی پرداخت که این اولویت‌ها عبارتند از: بالابردن ارزش و جایگاه قدس و مسجد الاقصی، حمایت از مقاومت در فلسطین و نابودی پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی.

اسماعیل هنیه بار دیگر تاکید کرد که مقاومت به آماده سازی و تقویت توان خود ادامه می دهد و مقاومت همچنان گزینه راهبردی امت برای آزادسازی فلسطین و مقابله با اشغالگران بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *