آقای افشاریان فکری به حال داوری‌ها کند

[ad_1]

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد به داوری تیمش مقابل ملوان، گفت: امیدوارم آقای افشاریان برای وضعیت این چنین داوری ها فکری کند.

میلاد میداوودی پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ یک مقابل ملوان، اظهارکرد: امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: موقعیت زیادی در این بازی داشتیم ولی متاسفانه استفاده نکردیم و طبق معمول پنالتی ما گرفته نشد. فکر می کنم این هفتمین یا هشتمین پنالتی بود که در بازی امروز گرفته نشد و داوران و تیم های حریف هم قبول دارند که پنالتی بوده ولی متاسفانه این اتفاق باز هم افتاد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز بازی دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بود و به نظرم این دیدار نیاز به داور با تجربه تر و در سطح بالاتر و لیگ برتری داشت. امیدوارم آقای افشاریان برای وضعیت این چنین داوری ها فکری کند. ما چندین بازی است که به خاطر گرفته نشدن پنالتی ها از داوری متضرر می شویم. امیدوارم در بازی های آینده وضعیت داوری ها بهتر شود

وی افزود: خدار را شکر عملکرد و وضعیت بازیکنان ما هر روز در حال بهتر شدن است. شک نکنید شرایط ما از این نیز بهتر خواهد شد ما اول فصل اصلا بدنسازی نداشتیم. از بازیکنان تشکر می کنم که خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم در بازی های بعد جبران کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *