مراجعان دانشکده دندانپزشکی مشهد از درمان در شیفت آموزشی نگران نباشند

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی مدیر هیات اجرایی کلیلینک ویژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کلیه خدمات دندانپزشکی که در شهر انجام می‌شود را ما در دانشکده دندانپزشکی و زیر نظر اساتید انجام می‌دهیم. در شیفت صبح بخش آموزشی فعال است که خدمات را دانشجویان عمومی و تخصصی با نظارت مستقیم اساتید انجام می‌دهند. بیماران نباید در مورد شیفت آموزشی نگران باشند.

رضا زارع محمودآبادی، امروز در  جریان بازدید اصحاب رسانه از دانشکده دندانپزشکی و نشست خبری که در این دانشکده برگزار شد، اظهار کرد: در شیفت صبح نوبت‌دهی از طریق سامانه nobat.mums.ac.ir  است و برخی از خدمات نیاز به نوبت هم ندارند، مثلا بیمارانی که یک دست دندان کامل بخواهند بدون نوبت پذیرش شوند  و خدمات برای آنها با نازلترین قیمت ارائه می‌شود. در نوبت گیری از طریق سامانه به فاصله حداکثر ۲ روز نوبت داده می‌شود. تعرفه‌های شیفت صبح از تعرفه‌های دولتی پایین‌تر است.

معاون مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد عنوان کرد: در شیفت عصر کلینیک ویژه را داریم که به واسطه کرونا تعطیل شده بود اما مدتی است مجددا بازگشایی شده و نوبت‌دهی در این بخش  به صورت حضوری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ انجام می‌شود.

زارع محمودآبادی خاطرنشان کرد: حدود ۳۲۰ یونیت فعال در دانشکده دندانپزشکی داریم. در نوبت صبح حدود ۶۰۰ مراجع پذیرش می‌شوند. در کلینیک ویژه  نیز در روز حداقل ۷۰ معاینه داریم  و حدود ۵۰۰ بیمار پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی از بزرگترین مراکز دندانپزشکی کشور است و ۱۱ بخش دارد، عنوان کرد: این بخش‌ها شامل جراحی، ترمیمی، اندو، پروتز، اطفال، بیماری‌های دهان، آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، پریو دانتیکست، ارتودنسی و رادیولوژی است.

مدیر هیات اجرایی کلیلینک ویژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در دانشکده دندانپزشکی یک بیمارستان هم داریم که در آن خدمات، تحت بیهوشی انجام می‌شود. در این بیمارستان به افراد عقب‌مانده ذهنی که از طریق بهزیستی به ما ارجاع داده می‌شوند یا افرادی که به هر دلیلی از دندانپزشکی فوبیا دارند تحت بیهوشی خدمات ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی مشهد جزو سه دانشکده برتر کشور است، گفت: هشت کلاس آموزشی داریم که ظرفیت تقریبی هر کلاس ۹۰ نفر است. این دانشکده با ۲۲ هزار متر فضای فیزیکی از بزرگترین دانشکده‌های دندانپزشکی در کشور است. در سال ۹۶ حدود ۵۵۰۰ متر فضای فیزیکی و ۱۲۰ یونیت به ظرفیت دانشکده اضافه شد. بیش از ۳۰۰۰ دانش آموخته در این دانشکده آموزش دیده‌اند.

محمودآبادی بااشاره به اینکه یکی ازطرح‌های ما گسترش کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی در مکان‌های مختلف است، افزود:  در بخش رادیوگرافی سیتم پکس راه اندازی شده که از به‌روزترین سیستم‌های رادیولوژی است و امکان ذخیره عکس ها در فلش، سی‌دی و… وجود دارد. دسترسی عکس‌ها از طریق سیستم پکس تسهیل شده است.

انتهای پیام 

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *