«زربام پارت» نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام تیم «زربام پارت» با ۱۲ بسکتبالیست از استان به لیگ دسته یک بسکتبال کشور خبر داد.

مهدی غفوریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: این مسابقات قرار بود ۱۰ آذر ماه برگزار شود اما به دلیل مشخص نشدن میزبانی برای دور رفت مسابقات، دو هفته به تأخیر افتاد.

غفوریان به تمرینات تیم لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: این تیم حدود دو ماه است که اردوی تمرینی خود را به خوبی شروع کرده و برای این مسابقات آماده می‌شود.

وی ادامه داد: در این تیم پنج بازیکن غیر بومی از استان‌های اهواز، خوزستان، خراسان رضوی و سمنان داریم و هفت بازیکن دیگر بومی خراسان شمالی هستند.

غفوریان با اشاره به مربیان و سرپرست این تیم افزود: سرمربی این تیم خانم سیما جوهری‌نیا، مربی خانم گوهری، کمک مربی خانم ایزانلو، آنالیزور خانم حبیبیان و سرپرست تیم خانم امانی است.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۹ تیم آغاز می‌شود و تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی با تیم‌های خانه بسکتبال نیشابور، هایپر گیلان، مهاد لواسان و صنایع دستی راستکردار بندرانزلی هم‌گروه است.

غفوریان در ادامه گفت: استان ما پیشنهاد میزبانی برای دور برگشت را به فدراسیون داده است که امیدواریم مورد قبول فدراسیون قرار بگیریم.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از رونمایی از لباس تیم بسکتبال بانوان زربام پارت استان نیز خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسئولان استانی و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد.

غفوریان در ادامه درباره تعداد ورزشکاران فعال این رشته ورزشی گفت: با توجه به بیمه‌های ورزشی سال ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ ورزشکار در این رشته فعال هستند که شامل تمام مقاطع و رده‌های سنی می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *