خراسان شمالی آماده انجام نیازهای ارزی تجار و تولید کنندگان

[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد از انجام تمام نیازهای ارزی تجار و تولید کنندگان خراسان شمالی در این استان خبر داد.

سعید پور آبادی بعد از ظهر ۶ آذرماه در آیین افتتاح نخستین صرافی خراسان شمالی در بجنورد، اظهار کرد: با آغاز به کار نخستین صرافی، تولیدکنندگان استان دیگر نیازی به مراجعه به صرافی‌های سایر استان‌ها ندارند.

وی افزود: علاوه بر این تجار و تولیدکنندگان سایر استان‌ها نیز از این به بعد می‌توانند با خیال راحت اقدام به صادرات محصولات خود از استان کرده و نگرانی بابت موضوعات ارزی نداشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۳ کارت بازرگانی فعال در خراسان شمالی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند از خدمات صرافی استان استفاده کنند.

پورآبادی تاکید کرد: اگر آزمایشگاه‌های گمرک نیز در خراسان شمالی دایر شود، تولیدکنندگان و تجار مختلف نیز می‌توانند با خیال آسوده‌تری اقدام به صادرات محصولات خود کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به افتتاح این صرافی، اظهار کرد: در سطح کشور ۶۰۰ صرافی وجود دارد و خراسان شمالی تنها استانی بود که از این نعمت محروم مانده بود.

محمد بدری افزود: تلاش‌های استاندار خراسان شمالی برای اخذ مجوز این صرافی در استان قابل تحسین بود که پس از دو سال به نتیجه رسید تا این نداشته خراسان شمالی برطرف شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *