امیدواری وزیران نفت و نیرو برای نداشتن کمبود سوخت در زمستان

[ad_1]

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیران نفت و نیرو به کمیسیون انرژی مجلس امیدواری دادند که شاهد کمبود سوخت چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها در فصل سرما نباشیم.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، درباره اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از خاموشی ها در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی اخیرا جلسه ای را با حضور وزیر نفت و معاونان وی تشکیل داد و یکی از مواردی که به صورت جدی مورد مطالبه اعضای کمیسیون قرار گرفت بحث تامین سوخت زمستانی نیروگاه ها و منازل هم برای سال جاری و هم حل آن به صورت کلی در سال آینده، بود.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: وزیران نفت و نیرو به ما امیدواری دادند که تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا شاهد کمبود سوختی چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها نباشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما ما باید طرح های توسعه و نگهداشت حوزه گاز و تامین تجهیزات نیروگاهی را به صورت صحیح دنبال کنیم و از سوی دیگر کاهش مصرف و کاهش شدت انرژی کشور از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: ما هم در عرضه و هم در تقاضا باید مسیری را طی کنیم تا کشوری که دارای بیشترین ذخایر نفت و گاز در دنیا است در زمستان یا تابستان با مشکل تامین سوخت مواجه نباشد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *