پاکدل: انتظار از تیم ملی مردان بالا رفته است

[ad_1]

رییس فدراسیون هندبال گفت: بعد از جهانی شدن تیم زنان انتظار از تیم ملی مردان هم بالا رفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل صبح چهارشنبه در نشست خبری سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال اظهار کرد: بیستمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا کم سابقه‌ترین مسابقه آسیایی از نظر تعداد حضور تیم‌ها است و تا حالا این تعداد تیم در این مسابقات حضور نداشتند. در این دوره ۱۸ تیم حضور دارند و تیم‌هایی مثل قطر، بحرین و ژاپن خیلی قدر هستند. بحرین به جمع ۸ تیم برتر مسابقات المپیک راه یافت. ژاپن در المپیک حضور داشت. قطر هم که چند سالی است راه خود را از آسیا جدا کرده است و در جام جهانی به جمع ۸ تیم برتر رسیده است. کار ما در آسیا آسان نیست اما این مهم است که بازیکنان ما انگیزه دارند و می‌خواهیم که موفق شوند.

او گفت: برای این تیم چند تورنمنت در نظر گرفته شده است که تورنمنت قطر که انجام شد. سعی می‌کنیم که به تورنمنت اسپانیا و رومانی هم اعزام شویم. بعد از جهانی شدن تیم زنان انتظار از تیم ملی مردان هم بالا رفته است و باید بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

رییس فدراسیون هندبال افزود: ما تا پایان این سال ۷ اعزام خواهیم داشت که در این شرایط خیلی کار سختی خواهیم داشت. مسابقات جوانان و نوجوانان دختر آسیا، قهرمان جهان زنان، قهرمانی آسیا مردان و چند رویداد دیگر در پیش داریم. نیاز به کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم تا بتوانیم این چند ماه سخت را بگذرانیم.

وی گفت: ما تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم که پشتوانه سازی کنیم. امروز تیم ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان فعال است. مسابقات نونهالان ما در این هفته ۳۱ تیم در قهرمانی کشور مسابقه خواهند داد. همه توان را گذاشتیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای آینده ایران رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، بیستمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان انجام خواهد شد. در این مسابقات پنج سهمیه جهانی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *