انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی در غرب استان کرمان

[ad_1]

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی در غرب استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات منسجم پلیسی در دشت “ریگ سفید” شهرستان شهربابک ۲۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و ۲۲۴ کیلوگرم شیشه کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: ماموران پلیس شهربابک با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری موادمخدر از مرزهای شرقی به استان های مرکزی کشور مطلع، و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد مستمر فعالیت های این باند افزود: شب گذشته تیم های عملیاتی پلیس شهرستان های “شهربابک” و “سیرجان” با پشتیبانی  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تکاوران یگان ۱۲۴ قرارگاه ابوذر با مشاهده ۲ دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچیان در ۷ کیلومتری شهربابک در دشت “ریگ سفید” به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه قاچاقچیان به محض رویت ماموران به سمت آنها شلیک کردند، بیان کرد: در این درگیری مسلحانه با آتش پرحجم ماموران، سرنشینان خودروی اول زمین گیر و سرنشینان خودروی دوم نیز با رها کردن خودرو و تیر اندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند.  

سردار ناظری خاطرنشان کرد: در این عملیات ضمن توقیف خودروها، ۲ نفر از قاچاقچیان  دستگیر و ۲۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و ۲۲۴ کیلو گرم شیشه کشف  شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری ادامه دارد، گفت: تیم های عملیاتی پلیس همچنان به صورت زمینی و هوایی در حال پاکسازی منطقه هستند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *