انقلاب اسلامی در سایه رهبری الهی، دین باوری و استقامت مردم تحقق پیدا کرد

[ad_1]

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، حمایت و در مسیر رهبری الهی قرار گرفتن را وظیفه اصلی تمام آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیز در سایه رهبری دین خدا، دین باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات بر مشکلات فائق آمده است.

آیت الله رسول فلاحتی در همایش بزرگ «نمایش اقتدار» بسیجیان استان گیلان که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در طول بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی در هر مقطعی که کشور شکوفایی را پیش روی خود دیده، بخش اعظم آن در سایه مجاهدت های بسیجیان تحقق پیدا کرده است.

وی ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی را رسالت بسیجیان عنوان کرد و افزود: سه ضلع رهبری، شریعت الهی و مقاومت و ایستادگی مردم سبب موفقیت همه نهضت های الهی در طول تاریخ بوده و انقلاب اسلامی نیز در سایه رهبری دین خدا، دین باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات بر مشکلات فائق آمده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شوکت انقلاب اسلامی استکبار جهانی را به ذلت کشانده است، تصریح کرد: ملت ها در سایه تلاش، ایستادگی و مقاومت به موفقیت می رسند؛ ضمن اینکه سنت خدا بر این است که بشریت را امتحان کند و این امتحان در طول تاریخ برای تمام امت ها بوده است.

آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را سبب عزت ملت ایران دانست و بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران دوباره قدرتمند شد و اکنون تبدیل به الگو و رهبر برای جهانیان شده است.

وی اقتدار و عزتمندی ملت ایران را در سایه رهبری آگاه، هوشمند و الهی عنوان کرد و گفت: این اقتدار و عزت در کنار دین و شریعت و در سایه استقامت و ایستادگی مردم شکل گرفته و توانسته عظمت و شکوه را برای کشور به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بسیجیان الگویی برای همه ملت ها هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده که تنها در کشور انگلستان تعداد ۲۰۰۰ موسسه و مرکز تحقیقاتی برای شناخت شیعه دایر کردند، اما دشمن بداند نورانیت انقلاب اسلامی را دیگر نمی توان خاموش کرد.

آیت الله فلاحتی، رسالت امروز آحاد مردم را جلوگیری از ایجاد التهاب در جامعه ذکر کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی برای معنویت و تقویت بنیان های معنوی انسان ها و مسلمانان شکل گرفت و بر این اساس امروز باید جامعه ای آرام و بدون تشتت و افتراق داشته باشیم.

وی بسیج را به معنای معرفت خواند و عنوان کرد: بسیجی به معنای اهل بصیرت و فهم دنیای اطراف خود است؛ ضمن اینکه بسیجی زمان شناس است.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه برخی مواقع توسط بعضی دوستان ناآگاه حرکت هایی انجام می شود که در راستای رضای خدا نیست، تصریح کرد: امروز دولتی در راس است که گفتمان انقلاب اسلامی و مردم را دارد و در بیان مطالب باید انصاف رعایت شود.

آیت الله فلاحتی، حمایت و در مسیر رهبری الهی قرار گرفتن را وظیفه اصلی تمام آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: برخی حرکت های عجولانه ای انجام ندهند که دل رهبر را به درد آورند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را از درون متزلزل کند، بیان کرد: دشمن در طرح هزار ضربه چاقو علیه ملت ایران نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *