لذت خرید مبل و سرویس خواب در بلک فرایدی از دیجی چوب

[ad_1]

اگر هنوز هم خرید محصولات چوبی رو به تاخیر انداختید، حالا وقتشه تا از دیجی چوب مبلمان و سرویس خواب تون رو با تخفیف های خوب خریداری کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، آخرین جمعه ماه نوامبر را روز بلک فرایدی در نظر گرفته اند.

 بلک فرای دی :

این روز به دلیل نزدیک بودن آن به کریسمس بسیار حائز اهمیت است و نقطه مبدا این جریان فکری از کشور فرانسه آغاز می شود.

اما چرا روز بلک فرایدی تا این حد محبوب شده است؟

بلک فرایدی امروزه از فلسفه اصلی خود کمی فاصله گرفته و به روزی برای علاقه مندان به خریدهای ارزان قیمت تبدیل شده است. در 15 سال اخیر در این روز تمامی فروشگاه های معتبر جهان محصولات خود را با تخفیف های بسیار هیجان انگیز ارائه می دهند. این روز برای بسیاری از افرادی که از نظر مالی در تنگنا هستند بهترین روز برای خرید محسوب می شود.

بلک فرایدی به سبک دیجی چوب:

همانطور که گفته شد در این روز تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید وسایل و اجناس خود را به حراج گذاشته و قیمت های خود را برای عموم مردم کاهش می دهند. در این میان فروشگاه دیجی چوب هم از این قائده جدا نیست. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی چوب از بیشترین تخفیفات این فروشگاه اینترنتی در این روز بهره مند شوید. خرید مبلمان راحتی در روز بلک فرایدی می تواند خانه شما را با تغییری اساسی رو به رو کند.

اگر هم طرفدار ست کردن وسایل اتاق خواب خود هستید، می توانید به قسمت سرویس خواب این فروشگاه رفته و خریدی ارزان قیمت تر از همیشه را تجربه کنید. خرید سرویس خواب در بلک فرایدی می تواند تجربه ای بسیار خوشایند برای شما باشد.

لذت خرید مبل و سرویس خواب در بلک فرایدی از دیجی چوب

دیجی چوب پیشرو تنوع محصولات:

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب در تمامی سال های فعالیت خود تلاش کرده تا از بازارهای بزرگی مانند: دلاوران و … در تنوع محصولات و همینطور ارائه خدمات (ارسال ایمن، قیمت مرقوم به صرفه، نوع ارائه و کیفیت ) پیشی بگیرد. این مجموعه به کامل ترین دسته بندی محصولات چوبی و خانگی از جمله :

سرویس های خواب لوکس، کلاسیک و سلطنتی

مبلمان های راحتی  کلاسیک ، مدرن و مینیمال

ست های ناهارخوری کلاسیک، مدرن و سلطنتی

انواع بوفه های سلطنتی، کلاسیک و مدرن

ست های اتاق پذیرایی در انواع طرح و سبک های مختلف

انواع میز جلو مبلی و عسلی

انواع تخت خواب های کلاسیک و مدرن

و بسیاری از محصولات دیگر معروف است. شما می توانید در روز بلک فرایدی با تخفیف های زیادی در برخی از این محصولات رو به رو شوید و از خریدی ارزان تر از همیشه بهره ببرید.

بلک فرایدی بهترین روز برای بیشتری تغییرات:

بسیاری از خانواده ها به دنبال زمانی برای تغییر فضای خانه خود هستند. خرید سرویس کامل پذیرایی یا سرویس خواب یا حتی محصولات دیگر در این روز می تواند برای هر خانواده ای بسیار جذاب باشد. تخفیف هایی که در این روز برای خرید سرویس خواب یا مبلمان های راحتی در نظر گرفته می شود می تواند هر فردی را برای خریدی کامل ترغیب کند.

در نهایت می توان گفت روز بلک فرایدی بهترین روز برای بیشتری خرید است. تخفیف های کلی و بزرگ فقط و فقط در این روز وجود دارند و این فرصتی استثنایی است.

لذت خرید مبل و سرویس خواب در بلک فرایدی از دیجی چوب

اهمیت خرید در روز بلک فرایدی :

برای فرهنگ غرب به دلیل نزدیک بودن روز بلک فرایدی به کریسمس این روز اهمیت ویژه ای دارد . افراد سعی می کنند در این روز تمامی خریدهای کریسمس خود را با مرقوم به صرفه ترین عدد خریداری کنند. این موضوع در کشور ما هم اهمیت پیدا کرده اما چرا؟

روز بلک فرایدی در کشور ما هم به فصل زمستان نزدیک بوده و بهترین زمان برای خریدهای کلی محسوب می شود. به همین دلیل این روز در کشور ما هم اهمیت پیدا کرده و اکثر افراد یا خانواده ها در این روز برای خانه یا محل کار خود خرید هایی کلی انجام می دهند.

امتیازهای خرید در روز بلک فرایدی:

شما می توانید با کیفیت ترین محصولات را دراین روز با قیمتی پایین تر از هر زمان دیگری تهیه کنید.

بهترین زمان برای خرید کلی مانند: خرید سرویس خواب یا مبلمان های راحتی است.

بهترین زمان خریدهای کلی برای دفاتر کاری محسوب می شود.

خرید در این روز باعث می شود شما تعداد کالاهای بیشتری را خریداری کنید.

لذت خرید مبل و سرویس خواب در بلک فرایدی از دیجی چوب

بلک فرایدی یک روز خاص برای خرید از دیجی چوب:

روز بلک فرایدی برای خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب یک روز خاص به شمار می رود. تیم دیجی چوب تخفیف های ویژه ای برای برخی از محصولات این فروشگاه در نظر گرفته و شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه بهترین کیفیت ها را با مرقوم به صرفه ترین قیمت ها خریداری کنید.

یک خبر خوب برای خریداران قدیمی محصولات دیجی چوب:

فروشگاه دیجی چوب در نظر دارد تا در کنار تخفیف های کلی این سایت در روز مذکور تخفیف های قابل توجهی هم به خریداران قدیمی این فروشگاه بدهند. افرادی که بیشترین خرید را از ما داشته اند می توانند محصولات مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه مشتریان وفادار دیجی چوب تهیه کنند.

بلک فرایدی یک روز خاص برای خرید از دیجی چوب

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.ir

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

انتهای رپرتاژ آگهی

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *