منصوریان بازهم پرسپولیس را شکست می‌دهد؟

[ad_1]

ایسنا/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته ششم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می گیرند.

در هفته ششم لیگ برتر، امروز (چهارشنبه) نفت مسجدسلیمان در خانه از مس رفسنجان پذیرایی می کند و تیم های فولاد و نفت آبادان نیز به ترتیب در دیدارهایی خارج از خانه به مصاف ذوب آهن و پرسپولیس می روند.

ذوب آهن – فولاد

فولاد که با نکونام در هفته پنجم لیگ برتر شروع خوبی داشت، امیدوار است که روند خوب دو فصل گذشته را نیز ادامه دهد. این تیم که طی روزهای اخیر انگیزه خوبی با بازگشت نکونام پیدا کرده است، امروز مقابل تیم خوب ذوب آهن قرار می گیرد، تیمی که امسال با تارتار متحول شده و با توجه به نتایجی هفته های اخیر نیز خود انگیزه خوبی برای تداوم نتیجه گیری و رویارویی با فولاد دارد.

نکونام اگر چه هنوز از شرایط بدنی تیمش راضی نیست و آن را ایده آل خود نمی داند اما از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و معتقد است که تیمش به سه امتیاز بازی با ذوب آهن برای جدا شدن از پایین جدول نیاز دارد.

فولاد از ساعت ۱۷ امروز در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

نفت مسجدسلیمان – مس رفسنجان

نفتی ها که بالاخره دست از اعتصاب برای دومین بار برداشتند، پس از گذر از روزهای پرحاشیه خود را آماده بازی با مس رفسنجان کرده اند. تیمی که با بازی خوب مقابل پرسپولیس نشان داد اصلا تیم آسانی نیست.

شاگردان کمالوند هم که تا این جای لیگ موفق به کسب ۵ امتیاز شده اند، در خانه به دنبال کسب برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود هستند تا بتوانند از پایین جدول خود را جدا کنند. این بازی که هر دو تیم پنج امتیازی به مصاف هم می روند و برای برد نیز انگیزه بسیار دارند، می تواند دیدنی باشد.

شاگردان کمالوند فولاد از ساعت ۱۷ امروز در خانه پذیرای مس هستند.

پرسپولیس – نفت آبادان

بازی نفت و پرسپولیس می تواند یکی از جذاب ترین بازی های هفته ششم باشد؛ دیداری که سرمربی آبی نفتی ها به پرسپولیس رقیب سابق خود رسیده است. البته جدا از این موضوع منصوریان که تیمش در دو هفته اخیر برخلاف سه هفته ابتدایی لیگ، روند خوبی داشته است، برای تداوم نتیجه گیری در اندیشه امتیاز گرفتن از پرسپولیس در آزادی و در حضور هواداران این تیم است.

نفتی ها اگر بتوانند پرسپولیس را شکست دهند هم با روحیه دو چندان به پا به هفته های بعدی لیگ می گذارند و هم منصوریان توانسته مثل زمان سرمربیگری اش در استقلال، بار دیگر تیمش برنده دیدار پرسپولیس باشد. البته پرسپولیسی ها هم به این برد نیاز دارند تا پس از سه هفته هم طعم برد را بچشند و هم به امتیازات اندوخته خود اضافه کنند.

نفت از ساعت ۱۸ در آزادی به مصاف پرسپولیس می رود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *